Pozycjonowanie w Google to jedna z najczęściej stosowanych form promocji warsztatu samochodowego w sieci. Takie działanie skutkuje zwiększeniem widoczności strony firmowej w wyszukiwarce. A to właśnie w Google większość potencjalnych klientów rozpoczyna poszukiwanie zaufanego miejsca, gdzie naprawią samochód. Skuteczne pozycjonowanie przekłada się na wzrost liczby klientów, za którym idzie realne zwiększenie zysków. Podpowiadamy, co warto o nim wiedzieć i jak zlecić je, optymalizując jednocześnie koszty.

Czego dowiesz się z artykułu:

  • co to jest pozycjonowanie
  • co oznacza SEO
  • jakie są korzyści z pozycjonowania
  • czy pozycjonowanie musi być drogie

Co to jest pozycjonowanie

Pozycjonowanie to pojęcie, które określa szereg działań prowadzących do zwiększenia widoczności witryny internetowej w wyszukiwarce Google. Optymalizację strony do potrzeb wyszukiwarek nazywamy SEO. To skrót od Search Engine Optimalisation. Pozycjonowanie ma skutkować pojawieniem się danej strony (albo podstrony) na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania w odniesieniu do wybranych fraz, które nazywamy słowami kluczowymi (keywords). Według wytycznych Google, które dotyczą jakości wyników wyszukiwania, najważniejszym komponentem pozycjonowania jest udzielenie przez stronę jak najlepszej odpowiedzi na pytanie zadane w wyszukiwaniu. Wyszukiwarkę potraktować możemy w tym znaczeniu jako miejsce do zadawania konkretnych pytań, na które użytkownik oczekuje jak najbardziej precyzyjnej i użytecznej odpowiedzi niosącej za sobą praktyczny ładunek informacyjny.

reklama warsztatu w Internecie

Zalety pozycjonowania

Do podstawowych korzyści z fachowo realizowanego pozycjonowania należy wzrost widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google oraz zwiększenie liczby użytkowników, którzy odwiedzają stronę. W konsekwencji dotarcie do potencjalnych klientów staje się łatwiejsze, co wiąże się z perspektywą zwiększenia zysków. Pozycjonowanie wpływa na poprawę rozpoznawalności naszej marki. Użytkownik znajdując potrzebne mu informacje zaprezentowane w profesjonalny sposób ma również możliwość budować zaufanie do firmy. Skutkuje to wzrostem liczby osób, które powracają na daną stronę internetową. Nierozerwalnym elementem strategii SEO powinna być gruntowana analiza trendów, która pozwala na poznanie preferencji klientów. Pozycjonowanie to proces złożony i długotrwały, ale skuteczny. W długofalowej perspektywie owocować powinno realnym wzrostem sprzedaży.

pozycjonowanie warsztatu w google

Pozycjonowanie z DobryMechanik.pl

Dla wielu właścicieli warsztatów pozycjonowanie to drażliwy temat. Dlaczego? Przecież daje szereg korzyści i może wspierać skutecznie prowadzenie biznesu. Obawy rosną zazwyczaj wokół kosztów i wątpliwości w zakresie wyboru usługodawcy. Dobrym sposobem na ominięcie potencjalnych problemów jest nawiązanie współpracy z DobryMechanik.pl. Dołączając do największego serwisu internetowego, który łączy klientów z warsztatami, użytkownicy naszego narzędzia korzystają ze skutecznego pozycjonowania. DobryMechanik.pl pozycjonuje się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania po wpisaniu przez poszukujących usług naprawczych najbardziej popularnych fraz. Promujemy współpracujące warsztaty w kampaniach, na które wydaliśmy już ponad milion złotych. Dzięki integracji z Google Maps prowadzimy skuteczną promocję warsztatu na mapach Google. Co oznacza to dla właściciela biznesu? Efektywne pozycjonowanie wizytówki warsztatu w Google bez konieczności wydatkowania dużych środków i indywidualnego zatrudniania firmy od pozycjonowania.

Czy artykuł był pomocny?
TakNie