Wizytówka serwisu w wyszukiwarce Google to jeden z najpopularniejszych sposobów reklamowania swojej firmy. Mimo ogólnoświatowej popularności przeglądarki Google, pierwsze uzyskane wyniki na frazę Mechanik+miasto prowadzą do wizytówek na Dobrymechanik.pl. Istnieje świetny sposób na połączenie obu tych źródeł klientów i czerpanie z nich jeszcze więcej.

Wystarczy na wizytówce swojego serwisu samochodowego w Google umieścić link do swojej wizytówki w Dobrymechanik.pl. Miejsce to opisane jest jako Wizyty i znajduje się pod numerem telefonu (przykład naszej wizytówki Google powyżej).
Zobacz, jak w kilku krokach przekierować klientów z wizytówki Google na Dobrymechanik.pl

W pierwszej kolejności należy zalogować się do Google Moja Firma.

Następnie z kolumny po lewej stronie wybieramy zakładkę Informacje. Po przewinięciu informacji w dół dochodzimy do elementu Witryna i URL wizyty. Klikamy w URL wizyty.

Witryna to link, który widoczny będzie dla potencjalnych klientów na wizytówce Google. W miejscu URL wizyty należy wstawić link kierujący do wizytówki Twojego serwisu samochodowego w Dobrymechanik.pl
Co zyskujesz umieszczając link do Twojej wizytówki Dobrymechanik.pl na wizytówce Google?
- Dodatkowych klientów
- Łatwiejszy proces umówienia się do Twojego serwisu samochodowego
- Pozyskujesz klientów poza godzinami pracy i w dni wolne
- Odciążasz pracowników serwisu – problemy i zapytania kierowców trafiają do naszych konsultantów
- Zwiększasz wiarygodność firmy poprzez pokazywanie swojej wizytówki na Dobrymechanik.pl z opiniami i ocenami
- Pozwalasz swoim klientom w nowy sposób umawiać się do Twojego serwisu
- Przyczyniasz się do zwiększenia rozpoznawalności portalu Dobrymechanik.pl, co przekłada się na ilość klientów, których możemy dostarczyć do Twojego serwisu
Ustaw link do swojej wizytówki Dobrymechanik.pl na wizytówce Google i pozyskuj nowych klientów już dziś. Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.