W dniach 6-7 października 2017 w Centrum Targowo Kongresowym w Warszawie odbyły się Targi EkoFlota 2017. Na hali znaleźli się czołowi producenci pojazdów czysto elektrycznych jak i hybrydowych. Nie oznacza to jednak, że nie było tam silników spalinowych z krwi i kości. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie, od ekonomicznych samochodów miejskich, po wielkie auta luksusowe przekraczające wartość pół miliona złotych. Jednocześnie na targach EkoFlota odbyła się premiera prototypu sportowego samochodu elektrycznego Jaguara I-pace, w której mieliśmy przyjemność brać udział. Ci którzy byli na targach mogą je powspominać, a Ci którym nie udało się dotrzeć niech zobaczą co ich ominęło. Miłego oglądania!

Ford Fiesta Proto załogi GO+Cars Atlas Ward

Auto Union 1000

Sposób ładowania elektrycznego Fiata 500

Kokpit elektrycznego Fiata 500

Elektryczny Fiat 500 w całej okazałości

Citroen DS3 R3T Max załogi GO+Cars Atlas Ward

Przód Toyoty C-HR w wersji Hybrid

Wnętrze hybrydowej Toyoty C-HR

Tył hybrydowej Toyoty C-HR

Tył Lexusa NX 300h

Wnętrze Lexusa NX 300h

Przód Lexusa NX 300h

Targi EkoFlota 2017

Melex do zadań specjalnych

Najczęściej spotykany napis na samochodach podczas targów EkoFlota 2017

Daihatsu Sirion przerobiony na samochód elektryczny

Silnik elektryczny w Daihatsu Sirion

Tył elektrycznego Daihatsu Sirion’a

Bolidy fundacji Greenpower Polska, zasilane silnikami elektrycznymi

Bolid fundacji Greenpower Polska z widocznym silnikiem elektrycznym

Podczas zabudowy szkieletu bolidu ogranicza Was tylko wyobraźnia

Wnętrze Mercedesa GLE

Mercedes GLE w całej okazałości

Piękne „oczy” Mercedesa GLE

Wnętrze Mercedesa klasy E

Elegancki Mercedes klasy E

W pełni elektryczny Hyundai IONIQ

Tył Hyundaia IONIQ’a w wersji czysto elektrycznej

jak i w wersji hybrydowej

Elektryczny Nissan Leaf podczas ładowania

Wnętrze Nissana Leaf’a

Tak rozwiązano w Nissanie Leaf wybór kierunku jazdy

Tył Nissana Leaf’a

Samochód hybrydowy Mini Countryman Cooper S E All4

Symbol wskazujący na to, że mamy do czynienia z hybrydą w Mini

Gniazdo ładowania Mini Countryman S E All4

Wnętrze BMW 330e

BMW 330e w miętowym kolorze

Reflektor BMW 330e

BMW 530e

Wnętrze BMW 530e w M pakiecie

Szeroko otwarte BMW i3 zaprasza do środka

Kokpit BMW i3

Całkowicie elektryczny Volkswagen e-Golf

Tył Volkswagena e-Golf’a

Wnętrze Volkswagena e-Golfa

Całokształt Lexusa GS 450h

Kokpit Lexusa GS 450h

Za kierownicą Lexusa GS 450h

Tak powinny wyglądać „oczy” samochodu według Lexusa

Twarzą w twarz z Lexusem GS

Toyota Hilux, którą Adam Małysz startował podczas Dakaru w 2014 roku

Zawieszenie i napęd Toyoty Hilux Adama Małysza

Za kierownicą Toyoty Hilux Adama Małysza

Ciśnienie oleju, obrotomierz i temperatura cieczy chłodzącej. To co powinno interesować kierowcę podczas zawodów

Dodatkowe wskaźniki w Toyocie Hilux startującej w Dakarze

Kabina Toyoty Hilux startującej w Dakarze. Surowo, niewygodnie, ale ekstremalnie.

Porównanie seryjnej Toyoty Hilux i przygotowanej pod Dakar

A tu wielozadaniowy pojazd dla młodych kierowców – w dodatku elektryczny

„Pat i kot, kot i Pat…”? Nie – to Jiayuan Eidola

Wnętrze nowoczesnego Jiayuan Eidola dostępnego dla nieletnich

Całkowicie elektryczny pojazd miejski dla niepełnoletnich

Nowa elektryczna propozycja od Smart ForTwo i ForFour

Najwyższy poziom elegancji i wygody – Mercedes Maybach

Wnętrze Mercedes Maybach

Tył Mercedes Maybach

Jaguar czai się, aby wyskoczyć z ukrycia – premiera prototypu Jaguar I-pace

Jaguar I-pace chwilę przed premierą

premiera Jaguar I-pace

Prototypowy Jaguar I-pace

Logo całkowicie elektrycznego Jaguara I-pace

Tył Jaguara I-pace

Grzech nie patrzeć w te lusterka – Jaguar I-pace

Wnętrze prototypowego Jaguara I-pace

Drapieżny Lexus LC 500

Tył Lexusa LC 500

Tesla model X jedzie pod prąd

Wnętrze Tesli model X

Wnętrze Tesli model X – niczym pokład samolotu

Ukryty silnik elektryczny

Nowoczesna dźwignia trybu jazdy w kolorze „hybrydowym”
Jeżeli ktoś z Was był na Targach EkoFlota 2017 dajcie znać w komentarzu jak Wam się podobało!