Dowiedz się, jak właściwie oznaczać odwołane wizyty w Zilo i jak wpływają one na pozycję warsztatu na portalu.

Kierowcy, umawiając wizytę na DobryMechanik.pl wybierają usługę, dostępny termin i wypełniają informacje o swoim samochodzie podczas rezerwacji terminu. Wszystkie te dane trafiają automatycznie do kalendarza Zilo, gdzie osoba obsługująca klientów może wygodnie sprawdzić wszystkie szczegóły zlecenia.

W celu usprawnienia procesu obsługi zleceń, wprowadziliśmy nowe powody odwołania wizyt.

Zobacz, jak wyglądają nowe powody odwołania wizyty w Zilo:

Wizyta umówiona przez portal może zostać odwołana na dwa sposoby:

  1. Przez klienta, który ma możliwość rezygnacji z wizyty lub zmiany terminu w mailu z potwierdzeniem po umówieniu wizyty lub w przypomnieniu dzień przed naprawą.
  2. Przez warsztat w Zilo na ekranie szczegółów wizyty, gdzie można wybrać z kilku dostępnych powodów odwołania wizyty.

Każde odwołanie lub zmiana terminu przez klienta zostanie automatycznie zaktualizowana w Zilo warsztatu.

Warsztat przed terminem wizyty może odwołać ją, wybierając jeden z trzech powodów:

  • Niewykonywana usługa, gdy warsztat nie wykonuje usługi wybranej przez klienta.
  • Nieobsługiwane auto, gdy warsztat nie obsługuje takiego samochodu.
  • Urlop, gdy wybrany termin przez klienta przypada w czasie, gdy warsztat jest zamknięty.

Odwołując wizytę w Zilo po terminie naprawy, dostępne są dwa dodatkowe powody:

  • Kierowca nie pojawił się w warsztacie, oznacza wizytę z której klient nie zrezygnował oraz nie pojawił się w wybranym terminie.
  • Kierowca zrezygnował z naprawy, oznaczający wizytę, w ramach której klient pojawił się w warsztacie, lecz po wstępnej rozmowie lub wycenie zdecydował się zrezygnować z naprawy, nie ponosząc kosztów.

Po odwołaniu wizyty w Zilo, klient otrzyma automatycznie wiadomość SMS potwierdzającą odwołanie.

Aby pokazywać kierowcom warsztaty najlepiej dostosowane do ich oczekiwań, odwołane wizyty wpływają na pozycję warsztatu na portalu. Ma to na celu promowanie tych warsztatów, które mają niski udział odwołanych wizyt i przyjmują największy procent umówionych klientów. Wizyty odwoływane przez kierowców nie mają wpływu na pozycję na portalu.

Czy artykuł był pomocny?
TakNie