Amortyzator gazowy czy olejowy? Jak diagnozować?

Nie bez powodu w trakcie badania technicznego samochodu, które nie oszukujmy się, jest dość krótkie, badane jest zawieszenie. Z komputerową dokładnością badany jest stan amortyzatorów, bo to właśnie one są tak ważne dla bezpiecznego użytkowania pojazdu. Co zrobić gdy w naszym warsztacie zjawi się klient, który nieświadomy kosztów utrzymania samochodu przed jego zakupem, teraz będzie chciał go naprawić jak najniższym kosztem? Czy można pozwolić sobie na zastosowanie tańszego tradycyjnego zawieszenia? Czym różni się amortyzator gazowy od olejowego i który warto polecić klientowi? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w materiale poniżej, nagranym przez Miłośników Czterech Kółek. Podczas wykonywania ogólnego badania zawieszenia, na które dość często umawiamy klientów przez portal Dobrymechanik.pl zwróćcie uwagę klientowi, jeżeli jego amortyzatory wymagają wymiany, popierając to bardzo ciekawym przykładem w postaci Subaru Imprezy w poniższym filmie.

Jesteśmy ciekawi jak często przyjeżdżają do Was klienci z tak wysłużonym zawieszeniem? A może mieliście okazję wymieniać zawieszenie we wspomnianym Mercedesie klasy S, za kilkanaście tysięcy złotych? Podzielcie się z nami swoimi doświadczeniami!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *