Test pojemnika tekstylnego na narzędzia Wera 2go 4 (05004353001)

Przy okazji testowania zestawu wkrętaków Wera Kraftform XXL 2, w nasze ręce wpadł pojemnik tekstylny na narzędzia Wera 2go 4. Jest to organizer w formie otwartej torby, który wydaje się pasować idealnie m.in. do zestawu Kraftform. wera 2go4Dzięki bardzo sztywnym ściankom pojemnik utrzymuje kształt, stabilnie stoi na stole oraz wydaje się być naprawdę trwały. wera 2go4Duży i mocny uchwyt pozwala wygodnie przenosić wybrane narzędzia na stanowisko, lub powiesić go w pożądanym miejscu.wera 2go4Na tylnej ścianie umieszczony został rzep, czyniąc pojemnik Wera 2go 4 bardzo praktycznym. Wera w swojej ofercie posiada wiele akcesoriów w postaci pojemników, toreb, transporterów do narzędzi działających w systemie rzepowym. Dzięki temu to użytkownik wybiera potrzebne mu pojemniki i łączy je w jeden organizer.wera 2go4  Rzep jest na tyle mocny, że można go przykleić np. do podnośnika, a ciężar całego zestawu Kraftform XXL 2 nie jest w stanie go od niego oderwać.wera 2go4Wewnątrz pojemnika znajduje się sztywna, ale elastyczna wkładka, pozwalająca na konfigurowanie wielkości przestrzeni na wybrane narzędzia. Wkładka także działa na zasadzie połączenia rzepem.wera 2go4Mimo niewielkich rozmiarów i naprawdę niskiej wagi (348g) pojemnik jest trwały, pojemny i praktyczny. Szczególnie przyda się osobom, które nie pracują non stop na jednym stanowisku, nie wspominając już o drobnych pracach w terenie. wera 2go4Dajcie znać w komentarzu co myślicie o takim akcesorium? W jakich okolicznościach waszej codziennej pracy przydałby się najbardziej?

2 myśli nt. „Test pojemnika tekstylnego na narzędzia Wera 2go 4 (05004353001)

  1. Pojemnik wygląda bardzo fajnie, a także wydaje się dość solidny. Narzędzia są ciężkie, dlatego powinien być wykonany z bardzo dobrego materiału. Dodatkowo fajna sprawa, że dzięki pojemnikowi nie musimy ciągle szukać pogubionych narzędzi.

  2. Świetny gadżet dla pracowników, którzy przemieszczają się z miejsca na miejsce po warsztacie czy hali produkcyjnej. Widać, że materiał jest solidny i wytrzymały. Fajny pomysł z tym, że można samemu regulować to, jak wygląda wnętrze i dopasować do swoich potrzeb. Taki gadżet przydałby się też np. ogrodnikom, którzy przemieszczają się po ogrodzie czy sadzie z dużą ilością narzędzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *