Kierowcy coraz częściej szukali mechaników w Internecie
W porównaniu z ubiegłym rokiem liczba umówionych online wizyt w warsztatach wzrosła aż o 46%. Dla kierowców to coraz wygodniejszy sposób kontaktu z mechanikami. Warsztaty również go sobie cenią, bo mechanicy rzadziej muszą odrywać się od pracy, by odebrać telefon, a dane klientów automatycznie trafiają do ich systemu.
Czy eksperci prognozują utrzymanie tego trendu i w jakich których miesiącach umawiano najwięcej wizyt przez Internet? Sprawdź pełną wersję bezpłatnego raportu od DobryMechanik.pl
Usługi fast-fit poszukiwane przez kierowców
Oprócz napraw sezonowych (jak wymiana opon czy serwis klimatyzacji) kierowcy szukali głównie usług typu fast-fit w atrakcyjnych cenach. Poza tym specjalistami cieszącymi się największym zainteresowaniem byli eksperci od elektryki, napraw blacharskich oraz instalacji LPG.
Które marki najczęściej trafiały do warsztatów i ile wyniosła wartość średniego koszyka napraw? Zapraszamy do dokładnego zapoznania się z pełną wersją bezpłatnego raportu DobryMechanik.pl.