Lokalizacja warsztatu to jedno z głównych kryteriów, jakimi kierują się kierowcy przy wyborze mechanika. Warto ją dokładnie przemyśleć, bo w przeciwieństwie do nazwy lub szyldu, jej zmiana w przyszłości może […]
Chociaż coraz więcej kierowców umawia się na wizytę w warsztacie online, niektórzy pozostają tradycyjni i wciąż wybierają telefon. Właściwie przeprowadzona rozmowa zwiększy szansę na to, że klient zdecyduje się odwiedzić […]
Warto zadbać o wizytówkę swojego warsztatu w wyszukiwarce Google. Dobrze wypełniony profil ułatwia kontakt oraz zdobywanie nowych klientów.
Odpowiednia nazwa jest kluczowym elementem wizerunku każdego biznesu - buduje jego tożsamość i rozpoznawalność oraz pomaga wyróżnić się na tle konkurencji.
Dlaczego warto dbać o to, by Twoi klienci wystawiali po wizycie swoje opinie? Bo mogą one pomóc innym kierowcom w podjęciu decyzji o wyborze właśnie Twojego warsztatu. Opinie zwiększają wiarygodność […]
Poznaj kilka praktycznych porad, dzięki którym kierowcom łatwiej będzie znaleźć Twój warsztat w serwisie DobryMechanik.pl. Najlepszym miejscem, by zaprezentować klientom swoją ofertę jest lista warsztatów na DobryMechanik.pl. Wyświetlają się na […]
Oddanie samochodu do naprawy nierzadko wiąże się z koniecznością poniesienia wysokich kosztów, dlatego kierowcy nie chcą eksperymentować. Czy coś jeszcze poza lokalizacją serwisu, atrakcyjnym cennikiem i wyglądem budynku oraz pozytywnymi […]
Prowadzenie serwisu samochodowego to złożony proces obejmujący wiele zagadnień. Od znalezienia odpowiedniego budynku, wypełnienia go potrzebnymi narzędziami i pracownikami, przez pozyskiwanie klientów i realizację napraw pojazdów, po utylizację odpadów oraz […]
Zapewnienie mechanikom samochodowym bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w warsztacie leży po stronie pracodawcy. Pomijając ryzyka związane ze skaleczeniami, zmiażdżeniami i złamaniami kończyn w trakcie obsługi samochodu, dużym zagrożeniem jest […]
Serwis samochodowy to miejsce, gdzie powstaje wiele odpadów, dochodzi do wymian części na nowe, marnotrawienia surowców czy generowania zanieczyszczeń trafiających do ekosystemu. Szczególnie w przypadku serwisu blacharsko-lakierniczego. Wdrożenie w serwisie […]
Wydawać by się mogło, że w obecnej dobie komputerów zarządzanie serwisem poprzez prowadzenie zeszytu nie jest już spotykane. Przedstawiciele Dobrymechanik.pl odwiedzili setki serwisów samochodowych w całej Polsce i okazuje się, […]
Wizytówka serwisu w wyszukiwarce Google to jeden z najpopularniejszych sposobów reklamowania swojej firmy. Mimo ogólnoświatowej popularności przeglądarki Google, pierwsze uzyskane wyniki na frazę Mechanik+miasto prowadzą do wizytówek na Dobrymechanik.pl. Istnieje […]
Zmiany, jakie w ostatnich latach zaszły w branży zupełnie zmieniły specyfikę prowadzenia warsztatu samochodowego. Odnalezienie się w nowej rzeczywistości może być trudne, ale na szczęście nie jest niemożliwe Technologia zmienia […]