Jak zwiększyć liczbę wizyt w warsztacie, odbierając mniej telefonów?

Poznajcie historię Warsztatu Plus Auto Service, któremu się to udało.

Warsztat Plus Auto Service mieści się w Warszawie, przy ulicy Gidzińskiego 7. Działa od 20 lat i stale się rozwija. Placówka posiada wykwalifikowany zespół (w tym specjalistów marek Mercedes i BMW) oraz bogate zaplecze techniczne. Oferuje pełną mechanikę pojazdową, serwis opon i klimatyzacji.

Case study warsztatu samochodowego.
Warsztat Godny Zaufania DobryMechanik.pl

Priorytetem Warsztatu Plus Auto Service jest jak najlepsza obsługa klienta. Każdy kierowca witany jest serdecznym uśmiechem, co sprzyja budowaniu wzajemnej relacji oraz zaufania. 

Od dwóch lat Plus Auto Service cieszy się tytułem Warsztatu Godnego Zaufania w serwisie DobryMechanik.pl. Warsztat regularnie zdobywa nowych klientów, bo dzięki wysokiej jakości usług (o czym świadczy średnia opinii 5,2 / 6 oraz wyróżnienie Kierowcy Polecają) oraz dobrej lokalizacji, pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania na DobryMechanik.pl

Promowanie warsztatu.
Wizytówka na DobryMechanik.pl

Od listopada 2021 r. warsztat korzysta również z Zilo, narzędzia oferującego m.in. automatyczną rezerwację wizyt online. Udostępnianie na bieżąco wolnych terminów nie tylko poprawia jego pozycję w serwisie DobryMechanik.pl, ale też ułatwia kierowcom umówienie się w dogodnym dla nich dniu i godzinie. Teraz mogą zrobić to za pomocą kilku kliknięć, bez potrzeby sięgania po telefon.

Wspołpraca z DobryMechanik.pl

Obsługa Zilo jest prosta i intuicyjna. Wystarczy jedno krótkie spotkanie z opiekunem z serwisu DobryMechanik.pl, by każdy właściciel warsztatu mógł założyć swoje indywidualne konto i zacząć udostępniać wolne terminy wizyt na portalu. Dodatkowo użytkownicy Zilo mogą liczyć na nieograniczone wsparcie opiekuna.

zilo
Automatyczna rezerwacja wizyt online.

Jakie były efekty wdrożenia Zilo i udostępniania wolnych terminów przez Plus Auto Service?

W kwietniu 2022 po włączeniu udostępniania wolnych terminów dzięki Zilo warsztat zyskał aż o 13 nowych klientów więcej w porównaniu z kwietniem 2021, a liczba odebranych połączeń telefonicznych spadła o 45. Poprawiła się też wewnętrzna organizacja pracy, a obsługa klienta stała się bardziej zautomatyzowana.

Wyniki Plus Auto Service wpisują się w ogólny trend zaobserwowany przez DobryMechanik.pl. Kierowcy coraz częściej umawiają się z warsztatami za pomocą kalendarza online, szczególnie na proste usługi eksploatacyjne (w sezonie jesiennym 2021 DobryMechanik.pl zanotował wzrost aż o 89% w porównaniu z jesienią 2020).

Zilo narzędzie do rezerwacji wizyt.

Kierowcy również cenią sobie możliwość wyboru daty i godziny wizyty w warsztacie za pomocą kalendarza online. W badaniu Net Promotor Score aż 89% ankietowanych uznało tę formę umawiania się z mechanikiem za wartą polecenia swoim znajomym. Dla Zilo i DobryMechanik.pl jest to doskonała motywacja do stałej pracy nad rozwojem i wdrażaniem nowych narzędzi ułatwiających współpracę między warsztatami a kierowcami. 

Warto sprawdzić Zilo na zilo.co – szczególnie przed rozpoczynającym się właśnie sezonem na przegląd klimatyzacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *