Wydawać się może, że w przypadku warsztatu posiadanie odpowiednich warunków lokalowych, wysokiej jakości sprzętu, wykwalifikowanej załogi i dobrej lokalizacji to gwarancja sukcesu. Niestety, realia rynku kształtują znacznie większe wyzwania. Właściciel warsztatu musi być sprawnym managerem i wypracować kanały skutecznego pozyskiwania klientów. To proces, który nigdy się nie kończy. Badania pokazują, że większość konsumentów szuka usług w Internecie. Jak mogą wykorzystać to warsztaty samochodowe?

Kilka kliknięć i gotowe!

Z rozmów z klientami wynika, że pozytywnie postrzegają i chętnie wykorzystują możliwość zapisania się w formule online na realizację usług serwisowych. Taka funkcjonalność pozwala im umówić się na wizytę w warsztacie w sposób prosty, wygodny i elastyczny. Nie wymaga pilnowania godzin pracy serwisu i nawiązywania w tych sztywnych ramach połączeń telefonicznych.

Nawet jeśli nie podzielasz entuzjazmu dla bezosobowych automatycznych rozwiązań i uważasz, że wykonanie telefonu to przecież żaden problem, warto przyjąć perspektywę klientów i ją zrozumieć. Będzie to działać na Twoją korzyść.

Jak to wykorzystać?

Wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów, traktując je jako ogromną szansę dla warsztatów. W ramach nowej oferty DobryMechanik.pl otrzymasz skuteczne narzędzia online, które pozyskują klientów na szybkie usługi serwisowo-naprawcze.

  • Rozliczamy się wyłącznie za konkretnego klienta, który odbył wizytę w warsztacie po zapisaniu się na nią za pośrednictwem naszego serwisu. Płacisz więc tylko za to, co naprawdę otrzymujesz i co przynosi Ci namacalny zysk.
  • Dodatkowo korzystasz gratisowo z reklamy w portalu, na łamach którego w każdym miesiącu blisko 800.000 osób szuka sprawdzonego warsztatu.

Jak to działa – zaciekawieni?

Dajemy warsztatowi dostęp do wygodnego kalendarza online, w którym udostępnisz klientom terminy na wybrane usługi. To warsztat ustala ceny usług i decyduje, które terminy wskaże jako wolne. Klienci mogą zapisywać się na nie w dowolnej chwili, nawet w godzinach, kiedy nie pracujesz i nie odbierasz połączeń telefonicznych. Znacząco minimalizuje to liczbę zleceń, które mogłyby ominąć warsztat wskutek braku możliwości kontaktu z klientem poza godzinami otwarcia lub w przypadku niedostępności właściciela czy kierownika.

Obejrzyj krótki filmik i zobacz, jakie to proste:

Jak działa nasz kalendarz online?

Liczby mówią same za siebie!

Lubimy stawiane tezy i formułowane propozycje popierać konkretnymi faktami. Nie inaczej jest w tym przypadku. W pilotażowym wydaniu naszego nowego programu wziął udział zakład wulkanizacyjny z Warszawy. Efekt? Ponad 280 klientów pozyskanych przez pierwsze dwa tygodnie współpracy z DobryMechanik.pl! To osoby, które zapisały się online na wolne terminy, udostępnione w naszym serwisie. Klienci bardzo dobrze odebrali możliwość umówienia się do warsztatu za pośrednictwem kalendarza online i chętnie z niej korzystali.

Aktualnie każdy warsztat może przystąpić do programu i oferować w ten sposób klientom terminy na szybkie usługi serwisowo-naprawcze, w tym między innymi serwis klimatyzacji, przegląd hamulców, serwis olejowy oraz wymianę opon.

Poznaj korzyści, które otwiera przed Tobą nowa oferta DobryMechanik.pl. Dowiedz się, jak zarabiać więcej [kliknij tutaj]!

Czy artykuł był pomocny?
TakNie